Skip to main content

Constructor ajută Din Bil să deservească clienții Audi mai repede.

Studiu de caz

Client: Din Bil/Audi
Locația: Göteborg / Suedia
Produsele/serviciile utilizate: Echipamentul de depozitare verticală TORNADO

Nevoile companiei

Din Bil deține cea mai mare reprezentanță de vânzări și reparații Audi din țările nordice, în Göteborg, Suedia. Centrul este aglomerat în permanență iar cei 15 mecanici sunt în permanență sub presiune trebuind să finalizeze lucrările, să execute fiecare sarcină și să returneze mașinile clienților cu cea mai mică întârziere. 

Din Bil, Sweden

Mecanicii utilizează în mod constant peste 1300 de unelte. Localizarea uneltei potrivite pentru o anumită sarcină înseamnă a căuta respectiva unealtă, ceea ce duce la timp pierdut.  De asemenea, acest aspect nu reflectează valorile Audi, care includ un aspect general plăcut și curat al tuturor spațiilor de lucru.

Fiind o unitate reparatoare autorizată, Din Bil a dorit să găsească o soluție care să facă economie de spațiu și să eficientizeze activitățile, asigurând în același timp conformitatea fiecărei operații cu standardele Audi. 

Soluția Constructor

Constructor avea exact echipamentul de care avea nevoie Din Bil: TORNADO, un sistem automat de depozitare care poate mări productivitatea cu până la 65%, poate economisi până la 75% din spațiu și poate fi adaptat pentru a se conforma exact cerințelor individuale.  Din Bil a fost de acord cu această soluție și a plasat comanda.

Datorită faptului că Din Bil avea 1300 de unelte, echipa Constructor a început prin a cântări și măsura toate uneltele din atelier. Acest pas a fost important, astfel încât mașina TORNADO să poată fi produsă conform nevoilor atelierului, respectiv configurată pentru a depozita uneltele în sistemul vertical. Cunoscând numărul, dimensiunea și greutatea uneltelor care trebuiau depozitate a fost conceput un sistem, care are 6,5 m înălțime și 4 m lățime, respectiv 48 de paleți, fiecare cu o sarcină de 300 kg. Personalizarea a inclus vopsirea mașinii de depozitare verticală TORNADO în culorile corporației Audi.

În acest moment, atunci când un mecanic are nevoie de o unealtă, tot ceea ce trebuie să facă este să meargă la mașină, să comande unealta dorită și să semneze pentru aceasta. În momentul în care a finalizat lucrările, mecanicul returnează imediat unealta în sistem. În cazul în care alți mecanici au nevoie de aceeași unealtă, pot vedea imediat cine o are.

Un avantaj suplimentar este acela că atelierul este în permanență ordonat, datorită faptului uneltele nu se găsesc pe podea sau pe pereți, mai precis, în atelier, uneltele pot fi găsite doar în mâinile mecanicilor. 

Rezultatul

„Sistemul automat ne-a permis să adăugăm încă un post de reparații în atelier. Datorită faptului că am crescut capacitatea, iar timpii de așteptare au scăzut, în acest moment, zilnic, putem repara cu 4 -5 autoturisme mai mult.” - Mats Lindlab, Manager atelier.

Motivația originală a Din Bil de a achiziționa sistemul automat a fost aceea de a economisi spațiul.  Faptul că acest sistem le-a permis să își mărească capacitățile, este un bonus suplimentar atât pentru companie, cât și pentru clienții săi.

Despre Din Bil

Din Bil Sverie AB este o sucursală Volkswagen care vinde și întreține autoturisme Volkswagen, Audi, Porsche, Seat și Skoda. Activitățile de vânzare și reparare a autoturismelor marca Audi se desfășoară într-o clădire separată, conform strategiei mărcii.